Object beschrijving

Op het bedrijventerrein Middelland-Zuid is gesitueerd een zelfstandig kantoorgebouw met een uitstekende indeelbaarheid. Bedrijventerrein Middelland-Zuid is gelegen aan de zuidkant van Woerden en is circa 26 hectare groot. Dit moderne bedrijventerrein kenmerkt zich door de stedenbouwkundige opzet en de verschijningsvorm van de bebouwing.

Ligging c.q. bereikbaarheid

Per auto is het gebouw goed te bereiken. Via de Middellandbaan en de Europalaan kunnen de op- en afritten van de A12 in enkele minuten bereikt worden.

Per openbaar vervoer:

Het kantoorgebouw is goed te bereiken met het openbaar vervoer. Op loopafstand ligt bushalte "Woerden Wipmolenlaan". Vanaf deze halte vertrekken bus 3 en 102 richting Utrecht en naar het NS-station van Woerden.

Oppervlakte

Het totale verhuurbaar vloeroppervlak van het gebouw bedraagt circa 4.254 m² en is als volgt verdeeld:

­begane grond circa 1.064 m²

­1e verdieping circa 1.164 m²

­2e verdieping circa 1.078 m²

­3e verdieping circa 948 m²

De Meetinstructie is gebaseerd op de NEN2580.

Parkeergelegenheid

Op het eigen parkeerterrein zijn in totaal 106 parkeerplaatsen beschikbaar.

De parkeernorm bedraagt 1:40.

Huurprijs

Kantoorruimte: € 120,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW.

Parkeerplaatsen: € 350,- per parkeerplaats per jaar te vermeerderen met BTW.

Servicekosten

Nader te bepalen bedrag per m² per jaar te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot voor de navolgende leveringen en diensten:

­- aansluiting nutsvoorzieningen en levering (ten behoeve van eigen gebruik van Huurder alsmede collectieve ruimten) van water, warmte, elektriciteit, daaronder begrepen de kosten van meterhuur en meteropname);

­- onderhoud van gebouw gebonden verwarmingsinstallatie, koelinstallatie en luchtbehandelingsinstallatie;

­- onderhoud van de elektrotechnische installaties;

­- onderhoud, schoonmaken en de periodieke controle/inspectie van de brandblusapparatuur, de ontruimingsapparatuur en de noodverlichting;

­- certificering en onderhoud BMC;

­- onderhoud en reparatie hang- en sluitwerk buitendeuren;

­- onderhoud (nood)verlichting (algemene ruimten);

­- onderhoud, reparatie, schoonmaak, certificering, keuring, doormelding van liften;

­- onderhoud en reparatie zonwering;

­- onderhoud en reparatie automatische deuren;

­- periodiek reinigen daken en hemelwaterafvoeren/ buitengoten;

­- inspectie en klein onderhoud dakbedekking en val beveiliging;

­- glasbewassing van de buitenbeglazing van het gebouw;

­- schoonmaak algemene ruimten;

­- schoonmaak sanitaire voorzieningen;

­- levering sanitaire benodigdheden;

­- containerhuur en vuilafvoer;

­- periodieke gevelreiniging;

­- terrein- en groenonderhoud;

­- telecommunicatiekosten en meldinstallaties;

­- ongediertebestrijding;

­- periodieke legionella/keerklep controle;

­- periodieke NEN3140 keuring;

­- klein dagelijks onderhoud;

­- alle werkzaamheden die door Verhuurder namens Huurder worden verricht en die conform artikel 11 van de Algemene Bepalingen ten laste van Huurder komen;

­- de kosten voor eventuele noodzakelijke uitbreiding van het voorzieningenpakket;

­- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten welke inbegrepen is in het hierboven genoemde tarief voor servicekosten.

Opleveringsniveau en voorzieningen

Het object wordt opgeleverd in de huidige staat inclusief onder andere:

- centrale entree met receptiebalie;

- 2 personenliften 13 personen;

- noodtrappenhuis;

- royale overloop, centrale halruimte;

- toiletgroep per verdieping;

- pantry per verdieping*;

- huidige scheidingswanden (voor zover aanwezig) *;

- huidige vloerbedekking (voor zover aanwezig) *;

- huidige systeemplafonds voorzien van verlichting;

- deels te openen ramen voorzien van dubbele beglazing;

- diverse brandslanghaspels en handbrandblusapparaten;

- centrale verwarming met deels radiatoren, deels convectoren met omkasting;

- mechanische ventilatie met topkoeling;

- noodverlichtingsinstallatie;

- brandmeldinstallatie;

- ontruimingsinstallatie;

- wandkabelgoten ten behoeve van data-elektra en communicatie;

­- glasvezel;

­- databekabeling Cat. 6*;

­- bedrijfsrestaurant / kantine*;

- buitenverlichting en terreinverlichting.

* Genoemde zaken worden éénmalig om niet aan huurder verstrekt. Onderhoud, vernieuwing en reparatie zijn voor rekening van huurder.

Energielabel

Het gebouw heeft energielabel A.

Aanvaarding

In overleg, doch spoedig.

Kenmerken

Hoofdfunctie: Kantoorruimte
Oppervlakte 4254 m²
Bouwjaar 2000
Adres Tjaskermolenlaan 1 WOERDEN

Beschikbaarheid

Status Beschikbaar
Aanvaarding Direct

Vragen?

Neem contact op met een van onze kantoren

Zadelhoff Amsterdam

Amsterdam

020 70 581 27

Mail Amsterdam

Zadelhoff Utrecht

Utrecht

030 30 744 17

Mail Utrecht