No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
Utrecht
St. Jacobsstraat 123
Vestig uw bedrijf in het hart van Nederland in een vestiging van Regus gelegen aan de St. Jacobsstraat 123-135. Met zijn opvallende glazen buitenkant en minimalistische, moderne interieur biedt deze gewilde locatie een indrukwekkende en zeer toegankelijke omgeving om uw klanten te ontvangen.
Bespreek zaken op het dakterras met de historische stadsskyline in uw rug. Tijd voor een pauze? Ga lunchen in een van de toonaangevende restaurants aan de Oudegracht, dat op slechts een steenworp afstand ligt.
Deze locatie biedt een uitgelezen kans om uw kantoor te vestigen op een centrale plek direct naast Utrecht Centraal. Het gebied wordt gekenmerkt door een uitgebreid aanbod van horeca, winkels, vrijetijdsvoorzieningen en culturele activiteiten.
Bereikbaarheid
Met eigen vervoer
Vanaf de afrit van de rijksweg A2, knooppunt Oudenrijn, is het kantoorgebouw binnen circa 10 autominuten bereikbaar.
Vanaf het knooppunt Oudenrijn zijn de rijkswegen A12, A27 en A28 tevens binnen enkele autominuten te bereiken.
Het openbaar vervoer
Het kantoorgebouw is gelegen op 5 minuten loopafstand van het Centraal Station Utrecht. Daarnaast kunt middels diverse buslijnen binnen 3 minuten uitstappen bij de bushalte die voor de deur gesitueerd is.
Oppervlakte
Voor de verhuur is circa 440 m² kantoorruimte beschikbaar zijnde de gehele 5e verdieping.
Parkeren
Op loopafstand zijn parkeergarage La Vie en Paardenveld gelegen.
Huurprijs
€ 20.000,- full service en turnkey per maand, te vermeerderen met BTW.
Over de huurprijs zal btw in rekening worden gebracht. Indien BTW niet in rekening kan worden gebracht, geldt een nader te bepalen opslag op bovengenoemde huurprijzen.
Services en faciliteiten inclusief huurprijs
• inrichting en kantoormeubilair (Design Your Office);
• ondersteuning (receptie, postservice);
• snel en veilig internet (Wifi en Lan);
• servicekosten en schoonmaakkosten;
• energiekosten en lokale belastingen;
• telefoonservice en adresservice;
• gebruik keuken en algemene ruimtes;
• voordeeltarieven voor gebruik van meetingrooms;
• faciliteiten beheer en 24/7 toegang.
Services en faciliteiten exclusief in de huurprijs
• Koffie en theepakket € 45,- p/p/p/m;
• Parkeerabonnement vanaf € 325,- p/a/p/m;
• Printer en scanner gebruik;
• Borg van office 2 maanden (vooraf te voldoen);
• Eénmalige activeringskosten á € 39,- per gebruiker;
• Extra IT en telefonie voorzieningen (op aanvraag).
Huurtermijn
Flexibel huurtermijn vanaf 1 jaar mogelijk.
Betaling
Huur en BTW per maand vooruit.
Servicekosten
Inclusief in de huurprijs.
Aanvaarding
In overleg doch op korte termijn mogelijk.