Object beschrijving

Moderne kantoorruimte te huur van circa 23 m² tot circa 51 m² in een gerenoveerd business center bestaande uit vier bouwlagen met representatief modern ingerichte kantoren en vergaderruimtes gelegen op bedrijven- en kantorenterrein Middelland.

Goede bereikbaarheid en ruime parkeerfaciliteiten op eigen terrein. Tevens ligt het gebouw op loopafstand van NS-station Woerden.

De centrale ontvangstruimte biedt overleg- en werkplekken. Het gebouw biedt een inspirerende werkomgeving en netwerkmogelijkheden met glasvezelverbinding, eigen IP-adres en eigen netwerk.

Bereikbaarheid

Woerden ligt in de provincie Utrecht en maakt deel uit van het Groene Hart. Het gebouw is centraal gelegen langs de N204, in de directe omgeving van snelweg A12 tussen Den Haag en Utrecht.

Het NS-station Woerden is op loopafstand te bereiken in circa 15 minuten en per bus in circa 5 minuten. Bushalte ligt op korte loopafstand van het gebouw.

Parkeren

Totaal 52 parkeerplaatsen op het bij het gebouw behorende parkeerterrein. Deze plaatsen worden op basis van beschikbaarheid aan huurders ter beschikking gesteld.

Oppervlakte

Voor de verhuur zijn er diverse units beschikbaar, verdeeld over de 2e en 3e verdieping.

Huurprijs

2e verdieping (ruimtes zonder airco)

ca. 20 m² € 485,- zonder schoonmaak - € 515,- inclusief schoonmaak

ca. 40 m² € 1.075,- zonder schoonmaak - € 1.140,- inclusief schoonmaak

ca. 40 m² € 1.075,- zonder schoonmaak - € 1.140,- inclusief schoonmaak

3e verdieping (alle ruimtes beschikken over airco)

ca. 42 m² € 1.050,- zonder schoonmaak - € 1.110,- inclusief schoonmaak**

ca. 21 m² € 525,- zonder schoonmaak - € 555,- inclusief schoonmaak

ca. 40 m² € 1.125,- zonder schoonmaak - € 1.190,- inclusief schoonmaak

ca. 40 m² € 1.125,- zonder schoonmaak - € 1.190,- inclusief schoonmaak

ca. 40 m² € 1.125,- zonder schoonmaak - € 1.190,- inclusief schoonmaak

ca. 21 m² € 525,- zonder schoonmaak - € 555,- inclusief schoonmaak

ca. 51 m² € 1.350,- zonder schoonmaak - € 1.420,- inclusief schoonmaak

ca. 21 m² € 525,- zonder schoonmaak - € 555,- inclusief schoonmaak

**Unit 3.00 en 3.01 worden samen verhuurd, in verband met glaswand.

Bovenstaande huurprijzen zijn inclusief servicekosten, diensten, parkeren, internet en telefoon, maar exclusief BTW.

Opleveringsniveau en voorzieningen

De kantoorruimtes worden gerenoveerd opgeleverd voorzien van onder andere:

- overall thema: industrieel;

- akoestisch gespoten plafond (geen verlaagd systeemplafond);

- LED verlichting, met handschakelaar geschakeld;

- vernieuwde pantry op verdieping gedeeld door alle huurders met daarin koelkast, vaatwasser en spoelbak;

- intercom via VOIP met vermelding van firma;

- eigen VLAN-wifi verbinding;

- huidige scheidingswanden: enkelglaswanden 40DB met zwarte profielen en zwarte HPL-deuren met valdorpel;

- op de verdieping is een MIVA toilet en een douche (1 ruimte);

- toiletten zijn gerenoveerd conform moderne standaarden en voorzien van Rituals handzeep, lotion en geurstokjes;

- pvc-vloer met warme houtlook;

- per ruimte een airco waarmee de temperatuur te regelen is.

Energielabel

Het gebouw heeft energielabel A.

Servicekosten

De navolgende leveringen en diensten worden door verhuurder verzorgd:

De algemene servicekosten bestaan uit:

- energiekosten met betrekking tot het gehuurde en de gemeenschappelijke ruimten;

- waterverbruik;

- schoonmaak algemene ruimten en de algemene sanitaire voorzieningen van het gebouw;

- glas- en gevelbewassing buitenzijde;

- afvalverwijdering van afval wat tot normaal kantoorgebruik behoort;

- gebouwbeveiliging;

- gemeentelijke belastingen waaronder riool- en zuiveringsheffing;

- huismeesterdiensten;

- onroerende zaak belasting gebruiker (indien verhuurder daarvoor wordt aangeslagen);

- onderhoud conform artikelen 11.2 en 11.5 van de algemene bepalingen;

- parkeerterrein inclusief groenvoorziening;

- 5% administratiekosten over de kosten van bovengenoemde zaken en leveringen.

Het dienstenpakket bestaat uit:

- internet en telefonie;

- telefonische antwoordservice;

- ontvangst en doorverwijzen cliënten (op afstand);

- doorverwijzen leveranciers (via intercom).

De servicekosten zijn verwerkt in de huurprijs.

Aanvaarding

In overleg.

Kenmerken

Hoofdfunctie: Kantoorruimte
Oppervlakte 336 m²
Bouwjaar 1989
Adres Pelmolenlaan 16 WOERDEN

Beschikbaarheid

Status Beschikbaar
Aanvaarding In overleg

Vragen?

Neem contact op met een van onze kantoren

Zadelhoff Amsterdam

Amsterdam

020 70 581 27

Mail Amsterdam

Zadelhoff Utrecht

Utrecht

030 30 744 17

Mail Utrecht