Object beschrijving

Het centraal gelegen Newday Offices, aan de Atoomweg 50 is een zeer representatief kantoorgebouw. Het is uniek gelegen op slechts 2 minuten rijden van de rijksweg A2, daarnaast zijn er meer dan 120 parkeerplaatsen.

Hier komen iedere dag meer dan 30 bedrijven samen om te werken, te vergaderen, te netwerken én om lekker te ontspannen tijdens een heerlijke lunch of borrel. Huurders en hun gasten krijgen een warm ontvangst door de clubmanager, in de representatieve entree. Er zijn maar liefst 11 grotere en kleinere vergaderzalen, een lounge café met koffiebar en een gezellige binnentuin. De werkplekken zijn strak ingericht en van alle gemakken voorzien.

Er kunnen zowel conventionele grote kantoorruimtes gehuurd worden aan de ene kant en kleinere ingerichte kantoorunits aan de andere kant. Een hybride vorm waar een combinatie van beide gehuurd kan worden is ook mogelijk.

Bereikbaarheid

Het gebouw is met eigen vervoer zeer goed bereikbaar vanaf de rijksweg A2 (Amsterdam-Maastricht) welke op slecht 2 minuten afstand van het gebouw gelegen is.

Per openbaar vervoer is het kantoorgebouw tevens goed bereikbaar. Aan de Atoomweg bevinden zich haltes van buslijn 38. Deze lijn onderhoudt een goede verbindingen met onder meer centraal station Utrecht en station Maarssen.

Kantoorunits

Newday Offices biedt kant en klare werkplekken en kantoorunits aan. Eventueel kunnen de kantoorunits geschakeld verhuurd worden om grotere oppervlaktes te creëren, informeer naar de mogelijkheden!

Huurprijzen

Managed office:

€ 250,- per werkplek per maand, te vermeerderen met BTW.

Shared office:

€ 275,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.

Schoonmaakkosten (optioneel):

€ 17,50 per werkplek per maand, te vermeerderen met BTW.

Parkeerplaats:

€ 62,50 per parkeerplaats per maand, te vermeerderen met BTW.

Uitgangspunt is BTW belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd

Leveringen en diensten

Door of vanwege Verhuurder wordt de levering van de volgende zaken en diensten verzorgd:

- aansluiting op internet al dan niet door middel van een draadloos netwerk, zonder garantie van beschikbaarheid;

­- koffie en thee faciliteiten;

­- gebruik postadres;

­- gebruik van pantry/keuken en apparatuur;

­- aansluiting op elektriciteitsnet;

­- glazenwassen buitenzijde;

­- schoonmaak van algemene ruimtes

­- 5% administratiekosten.

Services en hospitality pakket

De huurder heeft binnen de locatie waarin het gehuurde zich bevindt, het medegebruik van de hierna genoemde zaken en voorzieningen:

­- entree;

­- sociale hart;

­- receptiedienst;

­- koffie en thee voorziening;

­- gangen;

­- vergaderzalen;

­- lunchruimte (op basis lunch abonnement);

­- gasten parkeren (op basis van beschikbaarheid);

­- huurders parkeren (op basis van parkeer abonnementen);

­- pantry’s verspreid over het gebouw;

­- toiletgroepen per verdieping;

­- lift;

­- huidige koel- en verwarmingsinstallatie;

­- draadloos internet, Wifi in de algemene ruimtes;

­- onbeperkt gebruik buitenruimte.

Parkeren

De parkeernorm bij dit gebouw bedraagt momenteel 1:43.

Tevens is er een fietsenstalling aanwezig.

Energielabel

Het gebouw heeft energielabel A.

Aanvaarding

Per direct.

Kenmerken

Hoofdfunctie: Kantoorruimte
Oppervlakte 35 m²
Bouwjaar 1975
Adres Atoomweg 50 Utrecht

Beschikbaarheid

Status Beschikbaar
Aanvaarding Direct

Vragen?

Neem contact op met een van onze kantoren

Zadelhoff Amsterdam

Amsterdam

020 70 581 27

Mail Amsterdam

Zadelhoff Utrecht

Utrecht

030 30 744 17

Mail Utrecht