Description

TE HUUR KANTOORRUIMTE "NEW DELPHI"

Wees welkom. De dag begint goed als je dit kantoor binnenstapt. Je voelt de energie, ontmoet mensen en pakt een lekkere cappuccino. Of je nu naar je eigen kantoor gaat of nog even in de algemene ruimte je mail weg werkt of een krantje pakt. Dit is een ruimte die verwelkomt.

NEW DELPHI

Dit markante gebouw is volledig gerenoveerd waardoor het object op duurzame wijze een nieuwe toekomst in is gegaan.

Het thema ''nieuwe zakelijkheid'' is perfect uitgelicht en komt terug in de algehele beleving van het gebouw. Bij binnenkomst stapt u in het grootschalig ‘’centraal hart’’ met hierin onder andere een open entree, bedrijfsrestaurant en vergaderfaciliteiten.

Het gebouw ademt ontwerp. Visie, strakke lijnen en pure materialen, een uniek concept teruggehaald naar de hedendaagse tijd. Een tijdloos kantoor waar ruimte en werken bij elkaar komen. Een uniek kantoorgebouw wat een nieuwe invulling heeft gekregen.

Bereikbaarheid

Met eigen vervoer

De bereikbaarheid met eigen vervoer is uitstekend. Het kantoorgebouw is te bereiken via de rijksweg A2 richting Amsterdam en Den Bosch en de A12 richting Den Haag en Arnhem middels op- en afrit welke gelegen zijn op enkele minuten rijafstand. Via het verkeersknooppunt Oudenrijn zijn tevens de rijkswegen A27 en A28 binnen enkele minuten bereikbaar.

Het openbaar vervoer

Het kantoorgebouw is per bus goed te bereiken middels buslijn 24 welke een directe verbinding heeft met het Centraal Station Utrecht. De halte voor deze lijn bevindt zich voor de ingang van het gebouw en stopt op deze locatie tijdens spitsuren 6 keer in het uur. De reistijd van en naar het Centraal Station bedraagt circa 15 minuten.

Oppervlakte

De totaal verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt 10.296 m².

Voor de verhuur is momenteel circa 930 m² beschikbaar gelegen op de begane grond. Deelverhuur is bespreekbaar.

Parkeren

Aantal beschikbare parkeerplaatsen bij object: 22

Aanvullend is er een strook met openbare parkeerplaatsen langs de weg.

Huurprijs

€ 135,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.

Parkeren

€ 750,- per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.

Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

Opleveringsniveau en voorzieningen

Het kantoor wordt opgeleverd in de huidige staat met de navolgende voorzieningen:

- ruime entree met bemande receptie;

- bedrijfsrestaurant;

- gemeenschappelijke vergaderkamers;

- zonwering zon beschenen zijde;

- toiletgroepen per verdieping;

- verwarmingsradiatoren met thermostaatkranen;

- mechanische ventilatie met topkoeling;

- systeemplafonds voorzien van inbouw verlichtingsarmaturen.

Het aanwezige inbouwpakket bestaat onder andere uit de volgende elementen:

- vloerbedekking;

- scheidingswanden;

- databekabeling;

- wifi punten;

- meubilair.

In overleg is het huidige inbouwpakket van huurder beschikbaar ter overname.

Energielabel

A.

Huurprijsaanpassing

Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Huurtermijn

5 jaar met een aansluitende verlengingstermijn van telkens 5 jaar, afwijkende huurtermijnen in overleg.

Opzegtermijn

Beëindiging van de overeenkomst vindt plaats door opzegging tegen het einde van een huurperiode met inachtneming van een termijn van tenminste 12 maanden.

Betaling

Huur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.

Servicekosten

€ 60,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot.

Hospitalitykosten

€ 10,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot.

Zekerheidsstelling

Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.

Aanvaarding

In overleg, doch spoedig.

Overige voorwaarden en condities

Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM).

Voor informatie

Zadelhoff Vastgoedadviseurs B.V.

Maliebaan 89

3581 CG Utrecht

tel: 030 – 30 744 17

utrecht@zadelhoffvastgoedadviseurs.nl

www.zadelhoffvastgoedadviseurs.nl

Properties

Main function: Kantoorruimte
Area 930 m²
Construction year 2021
Address Rijnzathe 6 DE MEERN

Availability

Status Beschikbaar
Acceptance In overleg

Questions?

Contact one of our offices

Zadelhoff Amsterdam

Amsterdam

020 70 581 27

Mail Amsterdam

Zadelhoff Utrecht

Utrecht

030 30 744 17

Mail Utrecht