Description

KANTOORRUIMTE TE HUUR

Apollolaan 151 (1077 AR) Amsterdam

Omschrijving

Bij deze brengen we graag Newday Offices Zuid onder de aandacht, collegiale verhuur met Colliers Amsterdam. Aan de Apollolaan, direct tegenover het Amsterdamse Hilton in Amsterdam-Zuid. Meer dan 5.000 m2 kantoorruimte verdeeld over 6 verdiepingen en een ondergrondse parkeergarage. Op de begane grond bevindt zich het Newday Café evenals een aantal vergaderruimtes, stilte- en flexibele werkplekken voor de eenmansbedrijven. Daarnaast beschikt het gebouw over een grote tuin met zitjes voor frisse lucht. Op de bovengelegen verdiepingen zijn eigen kantoorkamers in diverse afmetingen vanaf 40 m² beschikbaar, geschikt voor bedrijven vanaf 2 personen. Voor bedrijven die een op maat gemaakte indeling willen met een eigen huisstijl kan er vanaf 250 m² kantoorruimte worden gehuurd.

De Clubmanager zorgt voor een dagelijks vertrouwd gezicht, voor zowel huurders als hun klanten. Ook is er een koffiebar voor een perfecte cappuccino en een leuk gesprek met andere ondernemers. Dagelijks wordt er een verse en betaalbare lunch geserveerd mét gezonde sapjes.

Beschikbaarheid full-service kantoorruimte:

Begane grond, flexibele werkplekken;

1e verdieping, Unit 108-109: 80 m² v.v.o. (8 werkplekken);

2e verdieping, Unit 205-206: 80 m² v.v.o. (8 werkplekken);

3e verdieping, Unit 311: 40 m² v.v.o. (4 werkplekken);

3e verdieping, Unit 313-314: 100 m² v.v.o. (12 werkplekken);

4e verdieping, Unit 425: 57 m² v.v.o. (6 werkplekken).

Beschikbaarheid traditionele kantoorruimte:

3e verdieping, Unit 301: 533 m² v.v.o. (53 werkplekken);

4e verdieping, Unit 416: 430 m² v.v.o. (35 werkplekken);

Huurprijs

Op aanvraag.

Aanvang

Alle ruimtes zijn per direct beschikbaar.

Service kosten voor traditionele kantoorruimte: € 50,-- per m² / per jaar;

Hospitality kosten voor traditionele kantoorruimte: € 30,-- per m² / per jaar;

Schoonmaak kosten voor traditionele kantoorruimte (optioneel): 17,50 per m²

Schoonmaak kosten: €17,50 per werkplek per maand.

Parkeerkosten: op aanvraag.

Alle prijzen zijn exclusief BTW.

Hospitality

In het gebouw zijn o.a. de volgende faciliteiten aanwezig als onderdeel van het hospitality pakket:

- Receptie en Barista van 08.30 - 17.00 uur met koffie voor huurders en gasten;

- Post service;

- My Pup pakket service;

- Lunch café;

- Wifi in algemene ruimte;

- Vergaderruimten;

- Buitentuin gebruik;

- Kopieerapparaat;

Oplevering

De kantoorunits worden opgeleverd met:

- Vloerbedekking;

- Scheidingswanden;

- Meubilair (indien gewenst);

- Verlichting;

- Algemene toiletten op elke verdieping;

- Algemene pantry op elke verdieping;

- 24/7 toegang;

- Algemene ontmoetingsplek met zitjes op elke verdieping.

Parkeren

In de ondergelegen parkeergarage zijn 16 parkeerplaatsen beschikbaar. Aan de openbare weg zijn meer dan voldoende parkeerplaatsen beschikbaar tegen de geldende parkeertarieven. Daarnaast is ParkBee Hilton Apollolaan op loopastand.

Huurtermijn

Full-service kantoren vanaf 12 maanden, de traditionele kantoren vanaf 3 jaar.

Bereikbaarheid

Per auto

De locatie ligt in het hart van Amsterdam-Zuid en is eenvoudig te bereiken via de ringweg A10. Afslag S108 richting het centrum van Amsterdam.

Per openbaar vervoer

De meest dichtstbijzijnde tramhalte is Minervaplein op 5 minuten loopafstand. Vanaf deze halte ben je binnen 10 minuten op treinstation Amsterdam Zuid.

Voor informatie

Zadelhoff Vastgoedadviseurs B.V.

Antonio Vivaldistraat 2

1083 HP Amsterdam

tel: 020 – 70 581 27

Amsterdam@zadelhoffvastgoedadviseurs.nl

www.zadelhoffvastgoedadviseurs.nl

Properties

Main function: Kantoorruimte
Area 1320 m²
Address Apollolaan 151 AMSTERDAM

Availability

Status Beschikbaar
Acceptance Direct

Questions?

Contact one of our offices

Zadelhoff Amsterdam

Amsterdam

020 70 581 27

Mail Amsterdam

Zadelhoff Utrecht

Utrecht

030 30 744 17

Mail Utrecht